Kennismaken met Jan Marini

Jan Marini mag met recht een pionier in de professionele huidverzorgingsmarkt genoemd worden, als het gaat om het ontwikkelen van innovatieve technologieën. Het merk heeft nauwe samenwerkingsverbanden met een aantal van ‘s werelds meest vooraanstaande artsen en dermatologische onderzoekers om innovatieve, ultrageavanceerde en klinisch gevalideerde producten op de markt te brengen.


In de loop der jaren heeft Jan Marini Skin Research® een portefeuille opgebouwd van zowel eigen en gepatenteerde formuleringen, als een aantal primeurs waaronder een stabiele vorm van in vet oplosbare vorm van vitamine C. Het merk is tevens de eerste met een combinatie van glycolzuur, salicylzuur en azelaïnezuur en leverde het eerste product op basis van resveratrol (een polyfenol dat de levensduur van huidcellen aanzienlijk verlengt).



Het unieke 5 stappensysteem

De kracht van Jan Marini zit in het feit dat de klant de salonbehandelingen thuis kan ondersteunen door het 5 stappensysteem te gebruiken. Voor het beste resultaat dienen deze stappen gerespecteerd te worden. Een korte uitleg:


  • Stap 1 - reinigen
    Diverse cleansers, voor het behandelen van elke huidconditie een aangepast product met als doel een snel resultaat naar een zachte, gladde en fijnere huidtextuur.
  • Stap 2 – corrigeren - Rejuvenate (huidverjonging)
    Actieve dynamische ingrediënten als Vit. C en DMAE complex richten zich op textuurproblemen en bieden een veelzijdige vernieuwing van de huid alsook de aanpak van pigmentproblemen en zonbeschadiging. Vitamine C en DMAE complex verbetert ook het aanzien van rimpels en huidstevigheid en zorgt voor een liftend en stralend effect.
  • Stap 3 – corrigeren - Resurface (huidvernieuwing)
    Actieve dynamische ingrediënten richten zich op textuurproblemen en bieden veelzijdige vernieuwing van de huid, alsook de aanpak van pigmentproblemen en zonbeschadiging.
  • Stap 4 – hydrateren
    Veelzijdige oplossing reguleert het vochtgehalte en beschermt tegen ontstekingen en verbetert huidverjonging.
  • Stap 5 – beschermen
    Bescherming dankzij breed spectrum UV bescherming tegen schadelijke UV straling. Een ingekapseld microsponsjes systeem zorgt voor een zijdezacht, luchtig matte finish die niet zwaar of vettig aanvoelt.

Voor meer informatie kunt u ons ook altijd mailen. 

Jan Marini, ins en outs

Jan Marini Skin Research Inc, werd opgericht door Jan Marini, die in de 90er jaren nauw betrokken was bij de ontwikkeling en marketing van md formulations. Van daaruit heeft ze haar eigen lijn ontwikkeld en zich vooral gericht op dermatologen, huidspecialisten, en plastisch chirurgen. Echter, waar md formulations is opgehouden ging Jan Marini door met ontwikkelen. Zo zijn er veel vernieuwende ingrediënten toegepast en heeft zij verschillende patenten op haar naam staan. Inmiddels is Jan Marini over de gehele wereld verkrijgbaar maar valt vooral op door de goed geformuleerde producten die oplossingen bieden voor diverse huidcondities. Te denken valt hierbij aan o.a. de door zon beschadigde huid, acne, droge en vette huid, rosacea en hyperpigmentatie. Maar ook de gezonde huid blijft actief en jeugdig bij dagelijks gebruik van de geselecteerde producten. Uw Jan Marini specialist is goed opgeleid en weet precies wat goed voor uw huid is. Laat u daarom altijd adviseren. Jan Marini producten hebben een antwoord op elk huidprobleem en binnen 2 weken ziet 90% van de gebruikers de eerste resultaten.


Skin Care Management System:

De kracht van JM zit in de Skin Care Management Systemen. Dit is het zgn. starting point. Het betekent een nieuwe norm voor superieure resultaten, simpel, effectief en goed voor een lange termijn klant tevredenheid. Niet voor niets al 3 jaar op rij (2011, 2012, 2013 ) bekroond door “New Beauty” als Beste SkinCare System. Het geheim van de SCMS is de kracht van toepassing van belangrijke ingrediënt technologieën die elkaar versterken voor een oplossingsgerichte aanpak om alle (grote) huidproblemen aan te pakken.


Voordeel om met Jan Marini te gaan werken:

Iedere klant heeft zijn/haar specifieke reden om naar je salon te komen. Met Jan Marini kun je een nieuwe doelgroep bereiken, namelijk degene die meer nodig hebben dan alleen huidverzorging. Uit onderzoek blijkt dat de Nederlandse vrouw en man veel waarde hechten aan een gezonde stralende huid en ze willen er, heel begrijpelijk, goed uit zien. De producten van Jan Marini zijn zeer veilig en effectief en zorgen er voor dat je er een nieuwe trouwe klantengroep bij krijgt. Vergeleken met andere merken, is er een hoge merktrouw en de herhalingsaankopen liggen dan ook veel hoger dan bij een ander willekeurig merk. De klant hoeft je niet te geloven op je woord, ze zullen de resultaten al heel snel zelf zien en voelen!


JM staat voor:

  • Resultaat op alle indicaties (er is enorm veel technologie in deze range)
  • Eenvoud in begrijpen en toepassing
  • Waar voor je geld
  • Klinisch bewezen vermindering van lijntjes en rimpels, rosacea, acne, acne littekens, hyperpigmentatie en algehele photo-aging.
  • Excellent om de huid voor te bereiden op behandelingen en het behouden van lange termijn resultaat.
  • Zichtbare resultaten in slechts dagen zonder huid irritatie
  • Exceptionele cliënt tevredenheid en loyaliteit
  • Eén code, één keus, één simpele oplossing. Helder en gemakkelijk!


Wat kun je van ons verwachten?

Beauty Injection biedt een compleet pakket diensten aan om er voor te zorgen dat je succesvol kunt starten met Jan Marini. Hierbij kun je denken aan een promotiepakket (posters, brochures etc), producttrainingen, intensieve begeleiding tijdens de opstart fase en coaching in advies en verkoop.

Starten met Jan Marini?

Om er voor te zorgen dat iedere depositaire op een goede manier kan starten, werken we met installatieorders. Hierdoor heb je een compleet productenpakket in huis, waarmee je alle behandelingen uit kunt voeren en ook gelijk thuisproducten kunt gaan verkopen. De pakketten zijn zeer zorgvuldig geselecteerd en de hoogte van de investering hangt af van jouw doelstellingen en de hoogte van je budget. Uiteraard kun je later gemakkelijk producten bijbestellen als iets (bijna) op is, per telefoon, e-mail of in onze webshop.